GÜNÜBİRLİK ESKİŞEHİR TURU

Sabah saat 07.00’de Kızılay Meşrutiyet Caddesi Yapı Kredi Bankası Önünde buluşarak Eskişehir’e hareket ediyoruz. Gerekli molalarımız sonrasında Eskişehir’e varıyoruz. İlk olarak Kurşunlu Camii ve Külliyesini gördükten sonra Odun Pazarı Meydanı ve Odun Pazarı Evlerini geziyoruz. Atlı Handa Lületaşı İmal Atölye ve hediyelik eşya alışverişi sonrası Cumhuriyet Tarihi Müzesi, Cam Sanatlar Müzesi, Bal Mumu Müzesini gezilerini yapıp, yöreye özgü Çiğ Börek Evin’de yöresel öğle yemeğimiz alıyoruz. Yemekten sonra Eski Haller Gençlik Merkezinin görülmesi ve hamam yolu boyunca yürüyerek Köprü Başına ulaşıyoruz. Burada vereceğimiz serbest zaman sırasında dileyen misafirlerimiz Porsuk Çayında tekne turu yapabilir.(Ekstra) Ardından ilk Türk yapımı otomobil olan Devrim Arabası'nın görülmesi ve Kent Parkın gezilmesinden sonra belirlenen saatte buluşma ve Ankara’ya hareket ediyoruz.

Gerekli molalarımız sonrasında Ankara’ya varış. Keyifli Bir Gezinin Ardından Bir Başka Negese Turizm Organizasyonunda Buluşmak Üzere Vedalaşma.

Hareket Noktaları

0554 589 33 79
0543 638 92 44
info@negese.com

e-Posta: bilgi@gurmegezi.com   Paris Caddesi 13/A Kavaklıdere /Ankara Telefon: +0506 746 65 85